عکس ماشین هاچ بک خارجی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودرو های هاچ بک

هاچ بک ها در صنعت خودروسازی انواع مختلفی دارند که نوع هاچ بک ساده آن در ایران بیش از سایر مدل‌ها همچون هات هچ، نچ بک، ناچ بک و غیره طرفدار دارد.

هاچ بک چی بخریم؟

خودروی هاچ بک چی بخریم؟ در این مطلب از راهنمای خرید خوردوی هاچ بک قصد داریم تا بهترین ماشین‌های هاچ بک بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

زیباترین خودروهای هاچ‌بک+تصاویر

خودروهای زیبا و مدرن فیات 500 خودروی گلف فوکس واگن , آئودی S3 , خودروهای پرسرعت , زیباترین خودروهای هاچ‌بک , آئودی A1 کواترو , اخبار گوناگون , رنو مگان , خودروهای هاچ بک ,

تویوتا از هاچ بک ۷۲ اسب بخاری خود رونمایی کرد +عکس

بیشتر بخوانید : عکس ماشین هاچ بک خارجی

فرارو

چری چارمی مینی، یک خودروی شهری جمع و جور چهار نفره است که در چندین طرح و رنگ مختلف ارائه می‌شود. این خودروی کوچک سه در، با اندازه بدنه ۳۲۰۰ در ۱۶۷۰ در ۱۵۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۱۵۰ میلی متر ارائه می‌شود.

زیباترین خودروهای هاچ‌بک+تصاویر

معرفی خودرو های هاچبک زیر یک میلیارد تومان

در این مقاله چند مورد از بهترین خودرو های هاچبک زیر یک میلیارد تومان را که در حال حاضر ارزش خرید مناسبی دارند برای طرفداران هاچبک معرفی کرده ایم.

جِی ام سی E160؛ هاچ بک متفاوت چینی با مجموعه ای کامل از ...

کابین در سطح یک محصول اقتصادی ارائه می شود که از امکانات آن می توان به نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی از نوع تبلتی، سیستم تهویه اتوماتیک در تمامی تریم ها و... اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ام وی ام هاچ بک

بهترین خودروهای هاچ بک ارزان در سال 2017

اتومبیل‌های هاچ بک از جمله محبوب‌ترین محصولات دنیای خودروسازی هستند. در این نوشتار به معرفی بهترین خودروهای هاچ بک ارزان تر از 20000 دلار پرداخته‌ایم.

هاچ بک چی بخریم؟

تویوتا از هاچ بک ۷۲ اسب بخاری خود رونمایی کرد +عکس

خودرو های هاچبک

بیشتر بخوانید : عکس ماشین برلیانس هاچ بک

کیا ریو هاچبک

بهترین خودروهای هاچ بک ارزان در سال 2017

بهترین خودروهای هاچ بک ارزان تر از 20000 دلار : شورولت سونیک (2017 Chevy Sonic)

بهترین خودروهای هاچ بک ارزان تر از 20000 دلار : فولکس واگن گلف 2018 (2018 VW Golf)

بهترین خودروهای هاچ بک ارزان تر از 20000 دلار :کیا ریو 5 در 2018 (2018 Kia Rio 5

پست های منتخب