عکس سمند شاستی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس های جدید از سمند شاسی بلند آذر 1402

سمند، شاسی بلند می شود (+عکس)

هرچند که چندی است که در شبکه های اجتماعی تولید یک مدل شاسی بلند براساس اتاق خودروی تولیدی رانا گوش به گوش می پیچید و حتی عکسهایی از آن نیز به صورت غیررسمی منتشر شده است.

سمند ﻭ رانا شاسی بلند(SUV) می شوند! + عکس

باشگاه خبرنگاران: طرح اولیه پروژه تولید رانا ﻭ سمند شاسی بلند ﺩر ایران‌خودرو تایید شدﻩاست

عکس های جدید از سمند شاسی بلند آذر 1402

عکس های جدید از سمند شاسی بلند زیبا و جذاب - آذر 1402 - رنگ سفید ، مشکی متالیک ، قرمز ، طلایی - رونمایی توسط ایران خودرو

بیشتر بخوانید : عکس سمند شاستی

فرارو

فعلاً اطلاعات دقیقی از شاسی بلند جدید ایران خودرو بنام «گنو» در دسترس نیست؛ اما این احتمال می‌رود که مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت آن برگرفته از سمند فعلی خواهد بود.

سمند شاسی بلند می شود+عکس

طرح اولیه پروژه تولید سمند شاسی بلند در ایران‌خودرو تایید شد .

فرارو

که این محصول فعلاً در حد کانسپت و نمونه فرضی بوده و حتی پلتفرم آن مشخص نشده است؛ بنابراین طراحی پلتفرم و بدنه و داخل کابین سمند شاسی بلند، باتوجه به میزان زمانی که این شرکت برای دیگر محصولات تولیدی خود صرف کرده است، حداقل دو الی سه سال زمان‌بر خواهد بود.

عکس

تصاویر جدید سمند شاسی بلند مشکی

تصویر جذاب سمند شای بلند سفید

سمند شاسی بلند قرمز رنگ از زاویه کنار

پست های منتخب