دانلود عکس های ماشین زانتیا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس با کیفیت ماشین زانتیا

خرید اینترنتی تصاویر ماشین, خرید اینترنتی تصاویر حمل و نقل, لایه باز تصاویر ماشین طراحی شده توسط تیم طرح باما, فایل لایه باز تصاویر حمل و نقل طراحی شده توسط تیم طرح باما

عکس ماشین اسپرت و خیلی خوشگل زانتیا

آیا سیتروئن زانتیا همچنان گزینه مناسبی برای خرید است؟

دهه هشتاد خورشیدی، دوران پرافتخاری برای صنعت و بازار خودرو ایران بود. تولید محصولات

با مزایا و معایب زانتیا آشنا شوید : نقاط مثبت و منفی یک ...

در این مقاله یک محصول فرانسوی را بررسی می‎کنیم که به مدت 9 سال در ایران تولید شده است. با ما همراه باشید تا مزایا و معایب زانتیا را بشناسید.

سیتروئن زانتیا چقدر ایمن است؟ • دیجی‌کالا مگ

سال 1992 میلادی یعنی چیزی درحدود 15 سال پیش، سیتروئن از خودرویی به نام زانتیا (Xantia) رونمایی کرد. خودرویی که در کلاس D یا همان سدان متوسط شهری قرار داشت.

عکس ماشین زانتیا سیاه

مدل سه بعدی زانتیا

دانلود مدل سه بعدی زانتیا فایل زیپ شامل فایل تریدی مکس با موتور رندر ویری و خروجی OBJ و FBX میباشد   .::::::با آرک فلای همراه باشید::::::. .::::::::::ما را در اینستاگرام خود دنبال کنید.:::::::::

مشخصات فنی زانتیا

سیتروئن زانتیا Xantia خودرویی محبوب است که سالها در سایپا مونتاژ می شود و بعلت خصوصیات اسپرت ، چابکی، راحتی، سیستم تعلیق منحصر به فرد و کیفیت آن  مورد

با مزایا و معایب زانتیا آشنا شوید

مزایا و معایب زانتیا

عکس ماشین زانتیا سیاه

عکس ماشین زانتیا سیاه

بیشتر بخوانید : عکس های ماشین های زانتیا

مدل سه بعدی زانتیا

مدل سه بعدی زانتیا

پست های منتخب