عکس ماشین ماکسیما ۲۰۲۳

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

آخرین وداع با نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما جدیدترین خودرو در صف طولانی سدان‌هایی است، که اخیراً به دلیل محبوبیت شاسی‌بلندها و کراس‌اورها از رده خارج می‌شوند.

آخرین وداع با نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما 2023

نیسان ماکسیما 2023 | معرفی، بررسی، قیمت، مرور امکانات، تجهیزات، تیپ‌های مختلف و مشخصات فنی نیسان ماکسیما جدید به همراه گالری تصاویر

نیسان ماکسیما در سال 2023 با خط تولید خداحافظی می‌کند

نیسان ژاپن با انتشار بیانیه‌ای تائید کرد سدان دوست‌داشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ماکسیما ۲۰۲۳

نیسان ماکسیما 2023

فرارو

نیسان ماکسیما نیز به سرنوشت برند‌هایی همچون پونتیاک و الدزموبیل و خودرو‌هایی همچون شورولت ایمپالا و بیوک رگال مبتلا می‌شود. این خودرو‌ها به همراه آکورا RLX و لکسوس GS شاهد افت فروش مداوم بوده‌اند که یکی از دلایل اصلی آن محبوبیت روزافزون شاسی بلند‌ها و همچنین تولید خودرو‌های الکتریکی است.

نیسان ماکسیما 2023

نسل های مختلف نیسان ماکسیما : نسل اول

بیشتر بخوانید : عکس ماشین رنجرور ۲۰۲۳

نسل های مختلف نیسان ماکسیما : نسل دوم

نسل های مختلف نیسان ماکسیما : نسل سوم

نسل های مختلف نیسان ماکسیما : نسل پنجم

پست های منتخب