عکس ماشین تارا ابی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بررسی تارا اتوماتیک V4 تیپ LX

قیمت ایران خودرو تارا دنده ای و اتوماتیک چقدر خواهد بود ...

گروه صنعتی ایران خودرو در تیر 1399 اولین پیش فروش پروژه K132 یا همان «تارا» را برگزار کرد. این خودرو با مبنای دو پیش پرداخت، حواله تارا دنده ای و تارا اتوماتیک را در اختیار مشتریان قرار داد.

تارا» نام جدید K132 ایران خودرو + تصاویر و مشخصات

محصول جدید ایران خودرو که اخیرا با عنوان K132 پیش فروش گردید، با نام «تارا» به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر

درحالی که وزیر صنعت اذعان کرده خودروهای اقتصادی بازار ایران موفق نیستند و روز به روز انتقادات از صنعت خودروسازی داخلی بیشتر می شود و اجازه ورود ده ها هزار خودروی خارجی به کشور در نیمه دوم امسال صادر شده است ، روسها همزمان با جنگ اوکراین و مشکلات تحریمی پس از راه اندازی خط تولید دنا ، از تولید تارا رونمایی کردند. خودروهایی که نوع قرارداد تولید و تعداد دست گاه هایی که از آنها تولید می شود مشخص نیست اما با این ویژگی های فنی که گجت نیوز نوشته به بازار مسکو فرستاده می شوند.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تارا ابی

امروز؛ قرعه کشی ویژه ایران خودرو/ تارا با رنگ‌های خاص سفارشی ...

طرح پیش‌فروش محصول تارا از روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به‌مدت سه روز به اجرا گذاشته شد که موعد تحویل محصول از ۸ تا ۱۲ ماه آینده پیش‌بینی شده است.

تصاویر

تصاویر

تصاویر

امروز؛ قرعه کشی ویژه ایران خودرو/ تارا با رنگ‌های خاص سفارشی در راه است

پیش فروش تارا

پست های منتخب