عکس ماشین لکسوس شاسی بلند

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

لکسوس LX 2022 به‌عنوان نسخه‌ی لوکس جدیدترین لندکروزر رونمایی ...

تویوتا در مدل سال 2022 از نسل جدید و قدرتمند لکسوس LX با تغییرات چشمگیر و فناوری پیشرفته به‌عنوان نسخه‌ی لوکس جدیدترین لند کروزر رونمایی کرد.

بررسی لکسوس LX برترین شاسی بلند لکسوس

لکسوس LX بزرگترین شاسی بلند تولیدی برند لکسوس است که نسل سوم آن توانست به بازار ایران ورود کند. لکسوس LX برترین محصول از شاسی بلندهای لوکس لکسوس به حساب می آید.

معرفی لکسوس LX مدل 2020

در آینده نزدیک شاهد عرضه نسل جدید لکسوس LX خواهیم بود، تا آن زمان لکسوس برای سال 2020 به فکر اعمال به‌روزرسانی روی شاسی‌بلند پرچمدار خود افتاده است.

آشنایی با لوکس ترین شاسی بلند لکسوس؛ مدل S از سری فوق العاده LX

مدل S لکسوس LX اولین بار در سال گذشته مشاهده شد و اکنون این مدل که مدل پرچم دار این SUV عظیم الجثه است به صورت رسمی وارد بازار

انتشار اولین تصاویر از شاسی بلند لوکس لکسوس/ LX 570 چگونه ...

مدل های 2018 این نسخه لکسوس یک مدل فیس لیفت شده محسوب شده که در مقام یک قدبلند لوکس و با استفاده از شاسی LX ها وارد بازار خواهد شد.

لکسوس از شاسی بلند تمام الکتریکی خود رونمایی کرد

اقتصادنیوز: لکسوس تیزر اولین خودروی الکتریکی اختصاصی تمام الکتریک خود را منتشر کرد.

لباس لاکچری بر تن تویوتا/ زیبایی خیره‌کننده شاسی بلند جدید ...

نخستین تصاویر شاسی بلند جدید لوکس لکسوس

پدال نیوز: مدل های 2018 این نسخه لکسوس یک مدل LX 570 چگون شده محسوب شده که در مقام یک قدبلند لوکس و با استفاده از شاسی LX ها وارد بازار خواهد شد.

فرارو

خودروسازی لکسوس، اخیراً نسخه نسل دوم کراس اوور NX خود را معرفی کرده است که یک گزینه پلاگین هیبریدی با قدرت ۳۰۲ اسب بخار به همراه طراحی کابین جدید جسورانه و یک ظاهر چشمنواز بیرونی را ارائه می‌دهد.

لکسوس LX 2022

لکسوس LX 2022

لکسوس LX 2022

بیشتر بخوانید : عکس ماشین لکسوس سیاه

لکسوس LX 2022

لکسوس LX، برترین شاسی بلند لکسوس

لباس لاکچری بر تن تویوتا/ زیبایی خیره‌کننده شاسی بلند جدید لکسوس/ عکس

نخستین تصاویر شاسی بلند جدید لوکس لکسوس

پست های منتخب