عکس ماشین کیا اپتیما ۲۰۱۶

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بررسی مشخصات کیا اپتیما JF

کیا اپتیما 2016

بر خلاف طراحی ظاهری، کیا تصمیم گرفته است که تغییرات گسترده ای در طراحی داخلی اپتیما 2016 ایجاد کند اما در شرایطی که نسل پیشین اپتیما از خطوطی جذاب در داخل کابین سود می برد، در مدل 2016 با داشبوردی ساده‌تر مواجه هستیم.

کیا اپتیما JF، مشخصات و قیمت

کیا اپتیما جی اف ( جی تی لاین ) Kia Optima JF - نسل چهارم اپتیما محسوب می شود. این خودرو یک سدان متوسط D-Segment است. ورود اپتیما به کشور از نسل دوم آن آغاز شد و این خودرو توسط شرکت اطلس خودرو به بازار ایران عرضه...

کیا اپتیما 2016 با پیشرانهٔ 1.6 لیتری توربو

کیا، با کوچک‌ترین موتور قانع‌کننده‌ترین اپتیما را می‌سازد. هنگامی‌که در نمایشگاه نیویورک سال 2010 نسل متفاوتی از اپتیما عرضه شد، طراحی پیتر شرایر،

کیا از مدل اپتیما 2016 رونمایی کرد + فیلم + عکس

کیا بالاخره در سالن اتومبیل نیویورک پرده از چهره کیا اپتیما 2016 برداشت. اتومبیل سدان خوش چهره با ابعاد شاسی بزرگ‌تر که با سه موتور مختلف در پنج آپشن LX، LX توربو، SX، EX توربو و SLX تولید و روانه بازارها خواهد شد.

عکس های ماشین کیا اپتیما

کیا اپتیما 2016

کیا اپتیما 2016

بیشتر بخوانید : عکس های ماشین کیا اپتیما

کیا اپتیما 2016

کیا اپتیما 2016

کیا

سایه ای از کیا اپتیما 2021، تحولی عظیم!

بیشتر بخوانید : عکس ماشین کیا اپتیما 2013

آشنایی با گران قیمت ترین کیا K5 (اپتیما) مدل 2021 + قیمت

شتاب کیا اپتیما jf 2016

عکس های ماشین کیا اپتیما

عکس های ماشین کیا اپتیما

عکس های ماشین کیا اپتیما

عکس های ماشین کیا اپتیما

برچسب ها :
پست های منتخب