عکس جدیدترین مدل ماشین مازراتی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو

مرجع رسمی اخبار صنعت خودرو و صنایع وابسته، تولید و واردات خودرو و آخرین قیمت و شرایط فروش انواع خودرو و وسایل نقلیه داخلی و وارداتی

جدیدترین قیمت انواع مازراتی در بازار (+عکس)

از سوی دیگر با ممنوعیت واردات خودروهای لوکس با موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی، واردات مدل‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ متوقف شد و آنهایی که در بازار بودند با افزایش نسبی قیمت روبه‌رو شدند. اما در ادامه وقتی عرضه‌کننده با کاهش نقدینگی مواجه شد، ترجیح داد مازراتی‌ها را با معقول‌ترین سود (البته از نظر خودش) بفروشد.

رونمایی از لوکس ترین مازراتی مدل 2017

عکس

دیجیاتو نوشت: نسخه فولگوره از گرن توریسموی جدید، عنوان قدرتمندرین خودروی تولیدی تاریخ مازراتی را در اختیار دارد.

معرفی جدیدترین مدل خودروی ۱میلیاردی + عکس

حالا که بیشتر ایرانی‌ها با نام مازراتی کواترو پورته آشنا شده‌اند خوب است از جدیدترین خبر شرکت مازراتی هم اطلاعی پیدا کنند. خبری که اتفاقا به کواتروپورته، یعنی گران‌ترین خودروی موجود در ایران ربط دارد. شرکت مازراتی در جدیدترین خبرهایش از رونمایی مدل ۲۰۱۴ کواترو پورته سخن گفته است و این یعنی باید منتظر جدیدترین و لوکس‌ترین ساخته شرکت مازراتی باشیم.

عکس

فرارو

خودروسازی ایتالیایی مازراتی Maserati که به طور عمده در طراحی و ساخت خودرو‌های لوکس فعال است، به مانند سال‌های قبل از جدیدترین خودرو‌های لوکس و جذاب خود یعنی سری GT، Modena و Trofeo برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که براساس اطلاعات منتشره شده هر یک از آن‌ها نیز، قرار است در مدل‌های Ghibli، Quattroporte و Levante عرضه شوند.

بیشتر بخوانید : عکس عکس ماشین مازراتی

طراحی بی نظیر جدیدترین محصول مازراتی

طراحی بی نظیر جدیدترین محصول مازراتی

طراحی بی نظیر جدیدترین محصول مازراتی

عکس

بیشتر بخوانید : عکس جدیدترین ماشین فورد

عکس

پست های منتخب