عکس ماشین ساینا هاچ بک

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

بررسی سایپا ساینا S هاچبک برقی (Saina EV)

معرفی ساینا برقی، اطلاعات ساینا اس برقی، مشخصات فنی ساینا S الکتریکی، عکس ماشین ساینا هاچبک برقی به همراه تصاویر ساینا EV

کوئیک(ساینا هاچ بک) قیمت + مشخصات فنی

خودرو جدید سایپا کوئیک Quick جزئیات و قیمت همه چیز درباره خودرو سایپا Quick  کوئیک سایپا از خودروی جدید خود با نام کوئیک (Quick ) رونمایی می کند. این خودرو پیش از این با نام سایپا ۲۱۲ شناسایی می‌شد. ساینا۲، فیس‌لیفت نسبتا ناموفقی است که سایپا ۶ سال بعد از عرضه تیبا آن را به …

ساینا هاچ بک اتوماتیک ؛ خودروی جدید سایپا تا آخر سال می‌آید

خودروی جدید سایپا یعنی ساینا هاچ بک اتوماتیک در اواخر سال جاری با قیمت 32 میلیون تومان و امکانات و طراحی به‌روزتر نسبت به خودروی تیبا عرضه خواهد شد.

هاچ بک ساینا S برقی با 95 اسب بخار قدرت را تماشا کنید

هاچ بک ساینا S برقی سایپا با قدرت 95 اسب بخار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد. در ادامه با مشخصات ساینا اس الکتریکی آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ساینا هاچ بک

خودرو عجیب سایپا نصف تیبا نصف ساینا + عکس

ادامه عجایب صنعت خودروی ایران در نمایشگاه توسعه صنعت خودروی ایران و این بار محصول دوقلوی سایپا! ماشینی که نیمی از پلتفرم ساینا و نیمی از پلتفرم تیبا را در هم آمیخته و به عنوان نسخه آلفای برقی مخصولات سایپا معرفی شده است.

کوئیک(ساینا هاچ بک) قیمت + مشخصات فنی

بررسی سایپا ساینا S هاچبک برقی (Saina EV)

تیبا هاچ بک ارزان شد، ساینا گران + جدول قیمت

اکوایران: ارزیابی‌ بازار نشان می دهد در میان محصولات سایپا امروز «تیبا هاچ‌بکEX» با افت 10 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ام وی ام هاچ بک

هاچ بک ساینا S برقی با 95 اسب بخار قدرت را تماشا کنید

قیمت ساینا اتوماتیک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و ...

خودرو ساينا S هاچبک برقي

ساینا برقی سایپا

بیشتر بخوانید : عکس ماشین برلیانس هاچ بک

سایپا ساینا برقی

ساینا هاچ بک اتوماتیک

ساینا هاچ بک اتوماتیک

ساینا S برقی

ساینا S برقی

ساینا S برقی

پست های منتخب