عکس موتور سیکلت فراری

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

وقتی فراری موتورسیکلت می‌شود

فراری موتورسیکلت‌ها به میدان آمد (+عکس)

درحال‌حاضر شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی بیشتری توجه خود را به مدل‌های برقی معطوف کرده‌اند، اما سرنوشت دوکاتی به‌عنوان پیشتاز تولید موتورهای بنزینی چه خواهد بود؟

آیا تاکنون موتورسیکلت فراری دیده بودید؟

موتورسیکلت‌های جذاب با برندهای متفاوتی در بازارهای جهانی وجود دارند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود ظاهرشده و می‌توانند طیف خاصی از علاقه‌مندان به این وسایل دوچرخ موتوری را به سمت خود، جذب کنند. اما احتمالاً تاکنون، تصویر موتورسیکلتی را ندیده باشید که نام و برند فراری ایتالیا، روی آن نقش بسته باشد. شرکتی …

فرارو

دوکاتی نام خود را از طریق طیف گسترده‌ای از موتور‌های قدرتمند در تالار مشاهیر دنیای موتورسیکلت ثبت کرده؛ از موتوجی‌پی تا جام توریستی جزیره من، این شرکت موتورسازی ایتالیایی به برند قدرتمندی در داخل و خارج پیست تبدیل شده است.

شرکت«فراری» موتورسیکلت هم ساخت +تصویر

​اقتصاد نیوز:موتورسیکلت‌های جذاب با برندهای متفاوتی در بازارهای جهانی وجود دارند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود ظاهرشده و می‌توانند طیف خاصی از علاقه‌مندان به این وسایل دوچرخ موتوری را به سمت خود، جذب کنند.

فرارو

شرکت«فراری» موتورسیکلت هم ساخت +تصویر

فرارو

بیشتر بخوانید : عکس ماشین فراری فراری

این موتورسیکلت از پیشرانه ۸ سیلندر فراری F355 استفاده می‌کند

ساخت این موتورسیکلت بیش از ۱۰ سال به درازا کشیده و تمام مجوزهای فنی و جاده‌ای را دریافت کرده است.

مشخصات و خرید موتور سیکلت شارژی فراری

موتور سیکلت شارژی هارلی دیویدسون موزیکال،دارای چراغ،اتصال فلش،مموری،کیفیت ساخت بالا،دارای روکش صندلی،دارای دستگیره گازی،

فراری V۴

شرکت«فراری» موتورسیکلت هم ساخت +تصویر

بیشتر بخوانید : عکس موتور سیکلت فراری

این موتورسیکلت از پیشرانه ۸ سیلندر فراری F355 استفاده می‌کند

پست های منتخب