عکس ماشین شاسی بلند برای پروفایل

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

مدیران خودرو هنوز به صورت قیمت فونیکس FX اعلام نکرده است و گویا بنا دارد تا در یک مراسم در آذر ماه خودرو را به صورت رسمی معرفی و قیمت آن را اعلام کند، اما به احتمال زیاد کراس اوور FX با قیمتی در محدوده تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو به بازار می‌آید. همچنین برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که فونیکس اِف ایکس در آذر ۱۴۰۱ با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد/ تست و بررسی ...

این خودرو چهارمین عضو این برند لوکس بوده که نقش یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند را ایفا کرده و قرار است که به زودی به بازار ایران عرضه شود.

تیگو 8 پرو، هوشمندترین و لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران ...

اوایل سال گذشته بود که بیلبوردهای تبلیغاتی یک شاسی بلند پیشرفته و جدید در نقاط مختلف تهران نمایان شد و حدس و گمان ها در مورد ورود محصولی متفاوت و منحصربه فرد به بازار ایران قوت گرفت.

گالری عکس ماشین های شاسی بلند

شاسی بلند جدید چری TJ

شاسی‌بلند کامپکت و جدید چری با آستانه قیمت 14 هزار دلار به نام TJ-1 در خیابان‌های چین رؤیت شده است. چری فعلاً نام رسمی TJ-1 را مشخص نکرده هرچند از آن به

کادیلاک با شاسی بلند «اپتیک» می‌آید

کادیلاک که متعلق به بخش خودروهای لوکس جنرال موتورز است، رسما رقابت خود را با خودروهای شاسی‌بلند برقی چینی آغاز خواهد کرد.

گالری عکس ماشین های شاسی بلند

دانلود گالری تصاویر و والپیپرهایی با کیفیت بالا از ماشین های لوکس و اسپرت شاسی بلند،گالری عکس ماشین های شاسی بلند

فرارو

آئودی کیو ۸ مدل ۲۰۲۴ در پروفایل دماغه میزبان جلوپنجره با بافت جدید هشت ضلعی است. این الگو در کیو ۸ و اس کیو ۸ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یک چرای لاکچری برای گوسفندان!/ دام‌هایی که جاذبه گردشگری می‌خورند! (فیلم)

عکس ماشین های شاسی بلند

کادیلاک با شاسی بلند «اپتیک» می‌آید

عکس ماشین های شاسی بلند

عکس ماشین های شاسی بلند

پست های منتخب