عکس ماشین مسافرتی ون

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

گالری عکس] این ون مسافرتی خانه شما را به دل طبیعت می‌برد ...

یکی از جدیدترین ون‌های مسافرتی که به بازار آمده «ونتانا هابی 2017» (Vantana Hobby) است که از امکانات هوشمندی بهره می‌برد که فضای زیادی هم نمی‌گیرند. هابی

تصویر با کیفیت ماشین ون مسافرتی دوربری شده

خرید اینترنتی تصاویر ماشین, خرید اینترنتی تصاویر حمل و نقل, لایه باز تصاویر ماشین طراحی شده توسط تیم طرح باما, فایل لایه باز تصاویر حمل و نقل طراحی شده توسط تیم طرح باما

فرارو

اتاقک این ون از جنس آلیاژ آلومینیومی و فایبرگلاس است. طراحی داخل این ون ظریف و در عین حال مقاوم است. در این ون با استفاده از ریموت یا کنترل باز می‌شود. این ون حاوی یک سیستم گرمایشی قوی است که به هنگام هوای سرد بیرون، محیط داخلی ون را گرم نگه می‌دارد.

بررسی ون وانا 3TZ ایران خودرو دیزل

بیشتر بخوانید : عکس ماشین مسافرتی ون

گالری عکس] این ون مسافرتی خانه شما را به دل طبیعت می‌برد ...

فرارو

معرفی وَن مسافرتی باکسر از پژو/ همه چیز در یک اتاق 10 متری ...

در بخش پیشرانه این محصول از موتور بلو اچ دی آی 165 پژو استفاده شده که گشتاوری معادل 273 پوندفوت دارد و با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی هماهنگ شده است.

باید و نباید های سفر جاده ای با ون

بیشتر بخوانید : عکس ماشین مسافرتی ایرانی

بررسي ون وانا يورو 5 ايران خودرو ديزل

پست های منتخب