عکس گیربکس ماشین پراید

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

گیربکس ماشین پراید و علائم خرابی آن

قیمت گیربکس پیکان پژو 405 ایساکو گیربکس چیست از وظایف گیربکس، توان مکانیکی را از یک منبع تولید نیرو بگیرد و به مصرف‌ کننده انتقال دهد...

گیربکس کامل پراید انژکتور

گیربکس کامل پراید انژکتور پوسته گیربکس است که کیت کلاچ پراید شامل دیسک کلاچ، صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ در آن قرار می گیرد که جنس آلومینیوم و گلدانی شکل است.

قیمت و خرید پوسته گیربکس جلو مدل 3208 مناسب برای پراید

بررسی اجزا و نحوه عملکرد گیربکس خودرو

دانستیم که برای حرکت خودرو لازم است تا انتقال قدرت از موتور به گیربکس صورت بگیرد و ... در این مبحث به بررسی اجزا و نحوه عملکرد گیربکس خودرو میپردازیم .

بیشتر بخوانید : عکس گیربکس ماشین پراید

تعمیر و نگهداری گیربکس و دیفرانسیل پراید

"تعمیر و نگهداری گیربکس و دیفرانسیل پراید. پنج دنده جلو و یک دنده عقب، از نوع تمام سنکرونیزه بوده و تمام دنده ها به جزء عقب مورب هستند و ظرفیت و اسکازین آن 5/2 لیتر می باشد

گیربکس پراید و مشخصات کلی آن

بازرگانی راد مقاله ای را به صورت جامع و کامل در مورد گیربکس پراید به رانندگان ارائه می کند تا با مطالعه آن بتوانند با نحوه کارکرد گیربکس و انواع آن آشنا شوند.

مشکلات گیربکس پراید و روش های تعمیر

دیدن نشت واسکازین گیربکس یکی از آسان‌ترین راه هایی است که می‌توانید بفهمید گیربکس خودرویتان نیاز به توجه دارد. واسکازین برای گیربکس های اتوماتیک و توانایی آن ها در تعویض دنده نقشی حیاتی دارد، بنابراین یک لکه کوچک روغن روی کف پارکینگ می‌تواند به سرعت به مشکلی جدی تبدیل شود.

قیمت گیربکس پیکان پژو 405 ایساکو گیربکس چیست از وظایف گیربکس

بیشتر بخوانید : عکس گیربکس ماشین کنترلی

قیمت گیربکس پیکان پژو 405 ایساکو گیربکس چیست از وظایف گیربکس

قیمت گیربکس پیکان پژو 405 ایساکو گیربکس چیست از وظایف گیربکس

گیربکس کامل پراید انژکتور

گیربکس کامل پراید انژکتور

گیربکس کامل پراید انژکتور

گیربکس

تصویر

پست های منتخب