عکس ماشین جدید تیگو

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تصاویر جدید و رسمی شاسی بلند تیگو ۹ جدیدترین پرچم دار چری

1298991_485.mp4

تیگو 7 پرو جدید را باید برادر کوچکتر تیگو 8 دانست، البته این خودرور هر چندکه در نمای جلو شباهت زیادی به تیگو 8 پرو دارد اما در زمینه موتور و گیربکس با برادر بزرگتر خود تفاوت های زیادی دارد.

چری تیگو ۸ محصول جدید و لوکس مدیران خودرو

چری تیگو ۸ به عنوان یک کراس اوور میان سایز، نخستین بار طی سال ۲۰۱۸ به جرگه محصولات کمپانی چری پیوست و به عنوان یکی از بزرگترین کراس اوورهای این شرکت در اختیار مشتریان قرار گرفت.

معرفی کراس اوور جدید چری، آیا چری تیگو 7 جدید در راه است؟ + عکس

چری تیگو 7 یک کراس‌اوور مطرح از برند چینی چری است که با تمرکز بر ارایه ویژگی‌های لوکس، توانسته به موفقیت‌های قابل توجهی در بازار

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید تیگو

چری تیگو 9

چری تیگو 8 پرومکس را دیگر نمی‌­توان محصول پرچمدار این برند چینی دانست، چراکه تیگو 9 با ابعاد بزرگتر، امکانات بیشتر و البته قیمت گران‌تر وارد میدان شده

تیگو 7 مدل 2020؛ محصول جدید چری با سابقه حضور در بازار ایران ...

نسل اول تیگو 7 به عنوان یک کراس اوور جمع و جور در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت که همین مدل نیز وارد بازار ایران شد. در سال 2018 اولین فیس لیفت در نسل اول معرفی شد.

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید + تصاویر

چری ترکیب رنگی جدیدی را برای خودروهای خودش از جمله تیگو 7 پرو اعمال کرده است.

تیگو ۸

بیشتر بخوانید : عکس پشت ماشین تیگو ۷ پرو

تیگو ۸

تیگو ۸

تیگو ۸

چری تیگو 9

بیشتر بخوانید : عکس توی ماشین تیگو ۷

چری تیگو 9

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید

پست های منتخب