عکس ماشین شاسی بلند هایما

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

فرارو

با نگاهی به تصاویر هایما ۸S می‌توان دریافت که طراحی پرچمدار کراس اوور‌های هایما، اشتراکی از نظر ظاهری با دو مدل هایما S۷ و هایما S۵ ندارد. در واقع طراحان این شرکت چینی تلاش کرده اند که فرم را به مدل طراحی ترند خودروسازان کره‌ای و ژاپنی نزدیک کنند. به شکل کلی مدل طراحی هایما ۸S به فرم طراحی کراس اوور‌های هیواندی نزدیک شده است. اگر به فرم چراغ‌های جلو و عقب و جلو پنجره کهکشانی نگاهی بیندازید، خواهید دید که نقطه اشتراکات به چه اندازه زیاد است.

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو سال 1394 - 1399

مشخصات هایما S7 1.8 لیتر توربو سال 1394 - 1399 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو سال 1394 - 1399

هایما را بیشتر بشناسید + تصاویر

هایما 8S ، شاسی بلند جدید ایران خودرو در ایران + مشخصات ...

هایما 8S به عنوان شاسی بلند جدید ایران خودرو در سال 1401 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات جدیدترین شاسی بلند هایما آشنا می‌شویم.

معرفی و بررسی خودروی شاسی بلند هایما S7 توربو

وظیفه ی انتقال قدرت پیشرانه هایما S7 توربو هم بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته اتومات می باشد، این گیربکس توانایی تعویض به شکل دستی را هم داراست، طبق گفته سازنده گیربکس مذکور ساخت کره جنوبی می باشد.

هایما 8اس" شاسی بلند جدید چینی با طراحی متفاوت! (+فیلم و تصاویر)

این محصول هایما نسبت به تولیدات قبلی این شرکت و به رغم کپی از هیوندای سانتافه، مشخصا شرایط ظاهری بهتری دارد و مخاطب بدون نیاز به زمان برای عادت به نقایص طراحی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

هایما را بیشتر بشناسید + تصاویر

هایما 8S

هایما 8S

هایما 8S

هایما 8S

بیشتر بخوانید : عکس ماشین هایما S5

هایما 8S

پست های منتخب