دانلود عکس موتور کاوازاکی نینجا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس موتور کاوازاکی نینجا ZX

دانلود عکس کاوازاکی نینجا ZX-4RRkawasaki ninja ZX-4RRموتور:4 سوپاپ 4 زمانه و 4 سیلندر حجم موتور: 399

عکس کاوازاکی نینجا

دانلود عکس کاوازاکی نینجا، تصویر زمینه موتور کاوازاکی نینجا.

کاوازاکی نینجا ZX

موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۲۵۰

موتور سیکلت کاوازاکی نینجا  ۲۵۰یکی از وسایلی که امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است، موتور سیکلت ها می باشند. موتور سیکلت ها علاوه بر این که نوعی وسیله نقلیه می باشد، وسیله ای برای انجام ورزش و یا فعالیت های موتور سواری می باشد. موتور ها انواع مختلف و متنوعی دارند که می توان به موتور سیکلت کاوازاکی نینجا  ۲۵۰ اشاره کرد. این نوع موتورسیکلت یکی از موتور های بسیار محبوب می باشد.نقد و بررسیهمان طور که گفته شد موتور سیکلت کاوازاکی نینجا  ۲۵۰ ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارد که می توان به قدرت و توان آن، سیستم استارت آن، سیستم ترمز، نوع دنده و … اشاره کرد. به عنوان مثال:موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۲۵۰ یکی از موتور های بسیار با کیفیت تولید شده توسط برند کاوازاکی می باشد. این برند یک برند معتبر ژاپنی می باشد که به تولید انواع موتور ها با ویژگی های متنوع پرداخته است.این نوع موتور در سال 1986 رونمایی شد.در ساختار موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۲۵۰ از دو سیلندر استفاده شده است که باعث افزایش شتاب موتور سیکلت می شود. لازم به ذکر است که افزایش شتاب با نرمی حرکت رابطه مستقیم خواهد داشت.توان موتور این نوع موتور سیکلت 11 هزار دور دقیقه می باشد. در حقیقت موتور تعبیه شده در آن طی هر دقیقه 11 هزار دور می زند.انجین به کار رفته در ساختار آن 2 سیلندر، 4 زمانه و 8 سوپاپ می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۲۵۰ محسوب می شود.جعبه دنده تعبیه شده در ساختار موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۲۵۰ دارای 6 سرعت می باشد.سیستم استارت این نوع موتور سیکلت، الکتریکی می باشد و به سیستم برقی معروف می باشد.باطری مصرفی توسط موتور سیکلت کاوازاکی مدل نینجا  ۲۵۰، 12 ولت می باشد.سیستم ترمز آن دیسکی می باشد اما ترمز جلو مجهز به دیسک 310 میلی متری و ترمز عقب از دیسک 220 میلی متر می باشد.سیستم سوخت رسانی این نوع موتور سیکلت، انژکتوری می باشد.

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX یکی از معروف ترین موتورسیکلت های سنگین در دنیاست.

کاوازاکی نینجا ZX

کاوازاکی نینجا ZX-10R به پیشرانه 998 سی‌سی چهار سیلندر خطی مجهز شده که از پیستون ها، میل بادامک ها و یک سرسیلندر جدید بهره می برد.

کاوازاکی نینجا ZX

موتور سیکلت و لوازم جانبی

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

کاوازاکی نینجا ZX

کاوازاکی نینجا ZX

کاوازاکی نینجا ZX

پست های منتخب