عکس ماشین شاسی بلند تارا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

شاسی بلند جدید ایران خودرو به بازار می‌آید + عکس و مشخصات

معاون ایران‌خودرو از عرضه محصول پروژه کراس‌اوور K۱۲۵ در زمستان امسال خبر داد و تاکید کرد که این خودرو علاوه بر اینکه مجهز به امکانات و آپشن‌های روز است، تمامی استانداردهای ۸۵گانه را هم پاس می‌کند.

مختصات شاسی بلند جدید ایران خودرو

ایران خودرو K125 اولین کراس اووری است که با نشان اختصاصی IKCO تولید می شود و طراحی آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده است.

جزئیاتی از شاسی بلند جدید ایران خودرو

نمونه اولیه از شاسی بلند جدید ایران خودرو که با الگوبرداری از چهره و خطوط اندام یوزپلنگ بر روی پلتفرم تارا طراحی شده به زودی رونمایی می شود.

فرارو

امروز (چهارشنبه) قیمت انواع خودرو تارا در بازار آزاد تهران، مشخص شد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین شاسی بلند تارا

همه چیز درباره خودروی تارا/ویژگی‌های محصول جدید ایران خودرو ...

پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار... تارا وانت می‌شود ...

پلتفرم تارا برای ساخت وانت K137 ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته با طراحی متفاوتی که بازار پرچمدار سدان‌های ایران خودرو را تحت تاثیر قرار ندهد.

فرارو

آنگونه که برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند، قیمت خودروی تارا دنده دستی در بازار آزاد حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت کارخانه خودرو تارا ۲۹۰ میلیون تومان است. اما قیمت بازار آزاد تارا دنده‌ای متفاوت است. از ۸۹۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان!

خودرو تارا ⚡ قیمت و مشخصات فنی خودرو K132 ایران خودرو

خودرو تارا ایران خودرو یا پروژه K132 به‌زودی وارد بازار می‌شود. این خودرو با مشخصات فنی پژو 301 تولید شده و قیمت ۲۵۰ میلیون تومان را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تارا شاسی بلند

شاسی بلند جدید ایران خودرو به بازار می‌آید + عکس و مشخصات

مختصات شاسی بلند جدید ایران خودرو

همه چیز درباره خودروی تارا/ویژگی‌های محصول جدید ایران خودرو اعلام شد

پست های منتخب