عکس ماشین تویوتا bZ4X

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

bZ4X؛ کراس اوور جدید تویوتا و یک طراحی خلاقانه در کابین(+عکس)

تویوتا یکی از بهترین نمایش های سالیان اخیر خود در طراحی کابین را اینجا برای bZ4X ارائه کرده است. شکل خاص کنسول اصلی جلو و بویژه نمایشگر دیجیتال کیلومتر به همراه فرمان در نوع خود بسیار خلاقانه به نظر می رسد.

فرارو

خودروسازی ژاپنی تویوتا، اخیراً از خودروی مفهومی تمام الکتریکی جدیدی رونمایی کرد که می‌توان از آن به عنوان جدیدترین پرچمدار خودرو‌های تمام الکتریکی این شرکت یاد کرد.

فرارو

پس از معرفی چندین خودروی مفهومی تمام برقی توسط شرکت تویوتا، این خودروساز ژاپنی سرانجام از شاسی بلند الکتریکی bZ4X به عنوان اولین خودروی تمام الکتریکی خود رونمایی کرد.

شاسی بلند تویوتا bZ4X معرفی شد؛ فراتر از صفر

کانسپت برقی تویوتا bZ4X به عنوان پیش‌نمایشی از ورود این برند ژاپنی به بازار کراس‌اوورهای برقی رونمایی شد. این شرکت قصد دارد ساخت

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تویوتا bZ4X

تویوتا bZ4X الکتریکی همراه با تصاویر جدیدی رونمایی شد

تویوتا bZ4X نهایتا توسط این شرکت ژاپنی خوش نام رونمایی شد و خبر از یک SUV الکتریکی بسیار زیبا و AWD (هر چهار چرخ محرک) می‌دهد.

نسخه نهایی تویوتا bZ4X معرفی شد

تویوتا bZ4X در مدل پایه به یک موتور برقی روی محور جلو مجهز شده است، که 201 اسب‌­بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نقد و بررسی خودرو تویوتا مدل BZX4 +مشخصات +عکس

تویوتا مدل BZX4

فرارو

تویوتا بی زد 4 ایکس

تویوتا بی زد 4 ایکس

تویوتا بی زد 4 ایکس

تویوتا بی زد 4 ایکس

تویوتا بی زد 4 ایکس

کراس اور برقی تویوتا bZ4X

کراس اور برقی تویوتا bZ4X

کراس اور برقی تویوتا bZ4X

تویوتا مدل BZX4

تویوتا مدل BZX4

برچسب ها :
پست های منتخب