عکس ماشین جنگ جهانی دوم

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودروهای رهبران جنگ جهانی دوم/ چرچیل سوار بر دایلمر آلمان‌ها

آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها، با همین مرسدس در میادین نبرد، جنگ‌ها و رژه‌ها شرکت می‌کرد. بارها او را در تصاویر مختلف سوار بر این خودرو و در حال سلام نازی دیده‌ایم.

خودروهای رهبران جنگ جهانی دوم/ چرچیل سوار بر دایلمر آلمان‌ها

خودروهایی به قدمت جنگ جهانی دوم +تصاویر

به تازگی انباری مملو از خودروهای لوکس در معدنی واقع در کشور فرانسه کشف شده است.

عجیب ترین تسلیحات در جنگ جهانی دوم + عکس

اقتصاد نیوز: در سال 1944، کسب و کار خانوادگیKrupp اقدام به تولید پروتوتایپی منحصر به فرد از یک خودروی فوق سنگین مین روب کرد. این خودروی 130 تنی WunderWaffe 4 نام گرفت و مجهز به چرخ های فولادی با قطر 2.7 متر بود. اما جالب ترین نکته در طراحی این محصول متمایز، اتصال بخش های مختلف آن در ناحیه ای مرکزی به شمار می رفت که البته نیروی محرکه هر جز نیز با استفاده از موتور HL90 ساخت شرکت خودروسازی آلمانی مایباخ تامین می شد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جنگ جهانی دوم

عجیب ترین تسلیحات در جنگ جهانی دوم + عکس

شگفت انگیزترین خودروی نظامی جنگ جهانی دوم + تصاویر

این محصول با همکاری دو جانبه کمپانی Sparkman & Stephens و همچنین جی ام سی با هدف اصلی حمل و نقل کالا و سرباز بین خشکی و آب طراحی شد.

شگفت انگیزترین خودروی نظامی جنگ جهانی دوم + تصاویر

دو مورد از عجیب ترین تسلیحات جنگ جهانی دوم! (+تصاویر)

پست های منتخب