عکس ماشین علی دایی فوتبالیست

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

چرا علی دایی با خودروی مازراتی مشاهده نمی شود؟!

خبرنگار ما که علاقه مند به خودروهای فوتبالیست ها است تلاش کرد که خبری از خودروی مازراتی علی دایی بگیرد. اما تاکنون موفق نشده که عکس یا خبری از این خودرو بگیرد!

ماشین 400 میلیونی علی دایی +تصویر - تابناک

ماشین های علی دایی از گذشته تا امروز / عکس

علی دایی از زمانی که در بانک تجارت بازی می کرد تا کنون که مربی پرسپولیس است از لحاظ مالی پیشرفت خیره کننده ای داشته که البته این جز به تلاش و پشتکارش نبوده است.

اتومبیل سه‌میلیاردی علی دایی+عکس - تابناک

تصاویری از تمام خودروهایی که علی دایی سوار شده است

علی دایی مشهورترین فوتبالیست ایرانی که این روزها علاوه بر مربی گری فوتبال، در کارهای اقتصادی هم فعال است را به جرات می‌توان یکی از ماشین بازترین ورزشکاران ایرانی دانست.

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها؛ از علی دایی تا لیونل مسی ...

شاید برای شما هم جالب باشد فوتبالیست های مشهور جهان صاحب چه خودروهایی هستند. ما در این مقاله لیستی از فوتبالیست های صاحب گران قیمت ترین اتومبیل های جهان را برای شما تهیه کرده‌ایم. معمولا فوتبالیست ها به خاطر آنچه که «حفظ پرستیژ» تلقی می‌شود به خرید چند آپارتمان در نقاط مختلف جهان، یک کاخ ...

عکس ماشین مولتی میلیاردی علی دایی

تصاویری از تمام خودروهایی که علی دایی سوار شده است

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

بیشتر بخوانید : عکس خانه و ماشین علی دایی

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

پست های منتخب