عکس از ماشین شورلت نوا

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

شورولت نوا

شورولت نوا خودرویی است که در بین سالهای 1961 تا 1988 در بازار جهان حضور داشت و توسط شرکت جنرال موتورز ایران که اکنون پارس خودرو نام دار.

قیمت و مشخصات شورلت نوا ( Chevrolet Nova )

معرفی و بررسی شورلت نوا ( Chevrolet Nova ) به همراه مشخصات فنی ، امکانات رفاهی و ایمنی ، گالری تصاویر و قیمت شورلت نوا ( Chevrolet Nova ),مشخصات فنی،ابعاد،طول،عرض،ارتفاع،گیربکس،حجم موتور،قیمت،مصرف سوخت،ظرفیت باک،آپشن ها،ایمنی،کارخانه تولید کننده،برند،گارانتی،سوپاپ،شتاب،حداکثر سرعتفیلم film

همه آنچه درباره شورولت نووا یا نوح که از آن بی اطلاعید! +تصاویر

در میان خودروهای ارزان قیمت و کاربردی آمریکایی نام نووا به خوبی می درخشد. اما چرا نووا در بسیاری از مواقع حتی به خودروهای تولید داخل برتری دارد؟

عیوب مونتاژی شورولت نووای ایران در چهل سال پیش!

تست و بررسی موشکافانه شورولت نووا ایران در 40 سال پیش

بیشتر بخوانید : عکس از ماشین شورلت نوا

شورولت نوا

شورولت نوا (Chevrolet Nova) یک خودرو سدان است که در بین سالهای 1975 تا 1979 در بازار جهان حضور داشت و توسط شرکت جنرال موتورز ایران که اکنون پارس خودرو نام دارد، مونتاژ و به بازار داخلی عرضه می شد.

نوا مثل روز اول، "شورولت" است!

هفت صبح| خودروهای شورولت را علیرغم طبع اقتصادی و سطح امکانات، همواره در مرتبه‌ای پایین‌تر از محصولات برندهای کادیلاک، بیوک، لینکلن و کریسلر رده بندی

عیوب مونتاژی شورولت نووای ایران در چهل سال پیش!

شوورلت نوا

پست های منتخب