عکس ماشین بوگاتی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس ماشین اسپرت بوگاتی ویرون با کیفیت بالا

دانلود رایگان عکس ماشین اسپرت بوگاتی ویرون با کیفیت بالا که می توانید به صورت رایگان و با کیفیت از فایل آوران دانلود کنید. این فایل با فرمت jpeg می باشد.

Bugatti Centodieci Revives Spirit of EB110: Photos, Specs ...

عکس پروفایل ماشین بوگاتی با کیفیت بالا

دانلود رایگان عکس پروفایل ماشین بوگاتی با کیفیت بالا که می توانید به صورت رایگان و با کیفیت بالا از فایل آوران دانلود کنید. ماشین بوگاتی یکی از ماشین‌های لوکس...

عکس

بیشتر بخوانید : عکس عقب ماشین بوگاتی

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت معرفی شد + عکس

هفته گذشته بود که اعلام شد قرار است یک شاهکار جدید به مجموعه شیرون های بوگاتی اضافه شود و حالا بوگاتی شیرون سوپر اسپرت رونمایی شده است تا ما بتوانیم این ابرخودروی خاص را بررسی کنیم.

فرارو

خودروسازی بوگاتی پس از ماه‌ها تعطیلی نمایشگاه‌های حضوری برای معرفی محصولات، سرانجام در اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین)، اولین رویداد حضوری خود را با معرفی دو مدل جدید سری شیرون، یعنی شیرون اسپرت و شیرون پور اسپرت، در حومه پاریس، برگزار کرد.

ابرماشین بوگاتی شیرون چگونه ساخته می شود + عکس

20 کارمند مسئول مونتاژ کردن قدرتمندترین، سریع‌ترین و لوکس‌ترین ابراسپورت جهان هستند. آنها بیش از 1800 قطعه منحصر به فرد و مجزا را در محدوده‌ای حدود 1000 متر مربع به یکدیگر وصل می‌کنند.

بوگاتی شیرون و بررسی قیمت مدل 2022 و 2023

بیشتر بخوانید : عکس ماشین پلیس بوگاتی

W4AHwam.jpg

تاریخچه ماشین بوگاتی + عکس بوگاتی

ماشین بوگاتی توسط یک ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی ساخته شد. برای آشنایی با ماشین بوگاتی، بوگاتی ویرون و دیدن عکس بوگاتی با ما باشید.

عکس

پست های منتخب