عکس های ماشین دیگنیتی پرایم

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تست و بررسی دیگنیتی پرایم

تست و بررسی دیگنیتی پرایم

در این مطلب با ما همراه باشید تا باهم به سراغ بررسی خودرو دیگنیتی پرایم بهمن موتور برویم.

تست و بررسی دیگنیتی پرایم

تست و بررسی دیگنیتی پرایم

آغاز فروش دیگنیتی پرایم از فردا

دنیای‌اقتصاد: قیمت و شرایط فروش اینترنتی دیگنیتی بهمن موتور اعلام شد. شرکت بهمن موتور دیگنیتی پرایم را ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده و این خودرو را با موعد تحویل فوری و قیمت قطعی به دست مشتریان می‌رساند. گارانتی پایه این کراس اوور ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می‌توانند بسته‌های گارانتی بیشتر را به صورت مجزا خریداری کنند. بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در نشست خبری مجازی مدیران گروه بهمن با موضوع برنامه عرضه خودروی جدید گروه بهمن (دیگنیتی) گفت: توسعه محصولات و افزایش تولید در سال گذشته از دستاوردهای گروه بهمن بود؛ به‌رغم اینکه در سال‌های گذشته به دلیل تحریم‌ها با کاهش تولید مواجه بودیم، اما در سال 99 این کاهش تولید را جبران کرده و در همین راستا محصولات جدیدی به بازار عرضه کردیم که این مسیر در سال 1400 ادامه خواهد داشت.

تست و بررسی دیگنیتی پرایم

قیمت جدید کارخانه‌ ای محصولات بهمن موتور اعلام شد

بهمن‌موتور شرایط فروش جدیدی برای خودرو دیگنیتی پرایم اعلام کرد. مطابق با آن می‌توان با پرداخت ۸۵۸ میلیون نسبت به خریداین خودرواقدام کرد.

مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم یکی از جدیدترین محصولات شرکت بهمن است که از سال 1400 به بازار ایران راه یافته است.

طراحی دیگنیتی پرایم بهمن موتور

کابین و امکانات دیگنیتی پرایم بهمن موتور

کابین و امکانات دیگنیتی پرایم بهمن موتور

پست های منتخب