عکس داخل دنا پلاس توربو اتوماتیک

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک بخریم یا نه؟ مشخصات فنی، بررسی ...

معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک، مشخصات فنی، امکانات و آپشن ها، قیمت و رقبا و همه آنچه درباره دنا پلاس توربو اتومات باید بدانید.

upgraded peugeot 405 platform (Dena plus turbo) : r/peugeot

دنا پلاس توربو اتوماتیک

خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک - مشخصات و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک همراه با عکس دنا پلاس توربو اتوماتیک و امکانات و آپشن های آن

بررسی دنا پلاس توربو 6 دنده (MT6)

بررسی دنا پلاس شش دنده جدید، آپشن‌های دنا پلاس توربو 6 سرعته و تفاوت دنا پلاس 5 دنده با دنا پلاس 6 دنده

فرارو

دنا پلاس توربو اتوماتیک به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی مجهز است که قدرتی معادل ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را تولید می‌کند. توان خودرو نیز از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شرایط فروش جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک اعلام شد (+جدول و ...

ایران خودرو به تازگی ظرفیت فروش جدیدی را به

تصاویر رسمی دنا پلاس توربو اتوماتیک منتشر شد

پس از اعلام قیمت رسمی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» از جانب شورای رقابت و ایران خودرو، حال قرار است تا در هفته جاری مراسم تحویل سری اول این خودرو برگزار شود. همچنین شاهد هستیم که اولین تصاویر رسمی و استودیویی این خودرو تهیه شده و ویژگی های نمونه قابل تحویل به مشتریان در آن مشخص گردیده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک/ تمام آنچه باید در مورد این ...

 بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی خودرو که ماهیانه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر می شود سطح کیفی دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ در اسفند سال گذشته  5 ستاره کیفی است. و این میزان تا کنون تغییری نداشته است.

طراحی نمای عقب دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتيک آپشنال

دنا پلاس توربو اتوماتيک آپشنال

تصاویر رسمی دنا پلاس توربو اتوماتیک منتشر شد

دنا پلاس

دنا پلاس

دنا پلاس

پست های منتخب