عکس های سمندر آبی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عجیب ترین موجود دریایی! + تصاویر باورنکردنی

رکنا: اکسولوتل (سمندر مکزیکی) یک موجود دوزیست است که به آن “ماهی راه رونده” هم می گویند، زیرا شبیه یک ماهی است که پا دارد.

کوسه ۵۰۰ ساله، سمندر شگفت‌انگیز و خرس جان‌سخت/ عکس

«قیصر»؛ بومی در حال انقراض ایرانی!/عکس

این گونه در خطر انقراض یکی از زیباترین گونه‌های سمندر جهان در منطقه زاگرس ایران می‌باشد و فقط در کشور ایران و در منطقه شهبازان لرستان وجود دارد.

سمندر

بیشتر بخوانید : عکس های سمندر آبی

برای حمایت از سمندر لرستانی این گونه در حال انقراض را نخرید!

معرفی خارق العاده ترین دوزیستان دنیا به زبان انگلیسی به ...

در این مقاله با 14 گونه جذاب و حیرت انگیز از دوزیستان آشنا می شوید و در قالب متن های انگلیسی ویژگی های بی بدیل شان را میشناسید.

سمندر لرستانی در حال انقراض در بازار شب عید ماهی فروشان ...

رکنا: سمندر لرستانی حیوان در حال انقراضی است که هر سال در انتهای سال بازیچه کودکان می شود.

اقیانوس پارک به روایت تصویر

مجموعه تفریحی و گردشگری «اقیانوس پارک» در راستای گردشگری خلاق و گسترش پارک‌های مفهومی در شهر تهران، با هدف آشنایی با حیوانات دریایی (ایران و جهان) به ویژه ماهی‌های بومی (اندمیک) و همچنین چگونگی حفاظت از محیط زیست دریایی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد آغاز به کار کرد. این مجموعه در فضایی بیش از ۳ هزار مترمربع روبروی مجموعه پارک آب و آتش در خیابان شهیدی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید : عکس از سمندر آبی

فرارو

که به گفته کارشناسان یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که قرار دادن گونه‌هایی مانند سمندر لرستانی و سنبل آبی در سفره هفت سین ایجاد می‌کند، رونق بخشیدن به تجارت غیرقانونی حیات وحش است و باعث می‌شود افراد سودجو یک گونه در معرض انقراض مانند «سمندر لرستانی» را جمع‌آوری و از زیستگاه‌شان جدا کنند.

کوسه ۵۰۰ ساله، سمندر شگفت‌انگیز و خرس جان‌سخت/ عکس

کوسه ۵۰۰ ساله، سمندر شگفت‌انگیز و خرس جان‌سخت/ عکس

ببینید

پست های منتخب