عکس ماشین لامبورگینی آبی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس های HD ماشین لامبورگینی برای والپیپر گوشی و موبایل

در این قسمت از جوهره شما می توانید عکس های HD ماشین لامبورگینی برای والپیپر گوشی و موبایل را با کیفیت های بالا مشاهده و دانلود نمایید ، تمامی عکس هایی که در این مجموعه مشاهده می کنید کاملا مناسب والپیپر و پس زمینه انواع گوشی موبایل از قبیل آیفون ، سامسونگ ، آنر ، هواوی ، شیائومی و نوکیا می باشند . ماشین لامبورگینی یکی از خفن ترین ماشین های سوپر اسپرت در دنیا می باشد که از لحاظ سرعت و شتاب جزء قوی ترین ها و محبوب ترین ها نیز محسوب می شود . ماشین لامبورگینی طراحی بسیار جالبی دارد و ساخت کشور ایتایا نیز می باشد ، این ماشین اسپرت نسخه ها محدودی دارد و با همین تعداد کم یکی از لوکس ترین و سریع ترین ماشین ها سوپر اسپرت دنیا لقب گرفته است . شما در این مجموعه عکس می توانید عکس لامبورگینی جدید ، عکس لامبورگینی اسپرت ، عکس لامبورگینی برای پروفایل ، عکس لامبورگینی اونتادور ، عکس لامبورگینی شاسی بلند ، عکس لامبورگینی قرمز ، عکس لامبورگینی اوروس ، والپیپر لامبورگینی مشکی ، والپیپر لامبورگینی اوروس ، والپیپر لامبورگینی اونتادور ، والپیپر لامبورگینی hd ، والپیپر لامبورگینی قرمز ، والپیپر لامبورگینی زرد ، والپیپر لامبورگینی خفن ، والپیپر لامبورگینی برای کامپیوتر و والپیپر لامبورگینی وننو را دانلود و مشاهده نمایید . امیدواریم از این مجموعه والپیپر لامبورگینی برای گوشی موبایل لذت برده باشید .

تصاویر پس زمینه و بک گراند خودروهای اسپرت لامبورگینی 4k

در این قسمت شما می توانید تصاویر پس زمینه و بک گراند خودروهای اسپرت لامبورگینی 4k را مشاهده و دانلود نمایید. خودروها و ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت لامبورگینی همیشه زبان زد عام و خاص بوده اند و جز بهترین و خاصترین ماشین های دنیا قرار گرفته اند و قیمت بسیار بالایی نیز دارند و هرکسی توانایی خریدن لامبورگینی ها را ندارد . این مجموعه مخصوص تصاویر پس زمینه لامبورگینی با کیفیت 4k می باشد و شما به راحتی می توانید پس زمینه لامبورگینی کامپیوتر ، پشت زمینه لامبورگینی ، عکس لامبورگینی برای پس زمینه کامپیوتر ، تصویر زمینه لامبورگینی برای گوشی ، بک گراند لامبورگینی برای تلوزیون تلویزیون ، والپیپر لامبورگینی برای مانیتور گیمینگ و انواع تصاویر پس زمینه لامبورگینی 2022 و لامبورگینی 2023 را با کیفیت های 4k و بالا ببینید و دانلود کنید .

عکس خودوری لامبورگینی اونتادور S رودستر اسپرت،لوکس و لاکچری

برای سقف اونتادور اس سقفی به وزن 6 کیلوگرم در نظر گرفته اند که جنس آن سخت می باشد ، جنس این ورقه فیبر کربن با رنگ استاندارد سیاه مات که مشتری می تواند رنگ برای خود سفارش دهد ، با قرار دادن یک پل وی شکل بر روی پیشرانه که با بدنه همرنگ می باشد و نمای زیبایی را به اونتادور اس داده است ، با قرار دادن آپشن پوشش شفاف برای قوای نیرو محرکه که پیشرانه 12 سیلندری وی شکل با تنفس طبیعی را در معرض دید قرار داده است ، 130 درصد به نیروی چسبندگی این مدل اضافه شده است ، برای مدل کوپه موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر با تنفس طبیعی اعمال شده است و می تواند با گشتاور 690 نیوتن متری و 5500 دور بردقیقه به قدرت 740 اسب بخاری می رسد ، در ادامه عکس خودوری لامبورگینی اونتادور S رودستر اسپرت،لوکس و لاکچری را مشاهده و دانلود بفرمایید.

دانلود عکس خفن از لامبورگینی کونتاش با کیفیت فول اچ دی

کمپانی لامبورگینی در بین سال های 1974 تا 1990 به تعداد 2049 ماشین از این مدل تولید و ساخته است ، کونتاش در سانتاگاتای ایتالیا مونتاژ شده است و بر اساس طرحی از مارسلو گاندینی در گروه برتون و طراحی نسخه تولیدی از پائولو ستانیزی ، ماشین کونتاش در کلاس خودروهای اسپرت قرار گرفته و با شکل بدنه دو در کوپه و طرح بندی طولی وسط عقب محور عقب همچنین با پیشرانه موتور 12 سیلندری 3929 سی سی و با جعبه دنده 5 سرعته دستی ، این ماشین هم زمانی در ایران چندین دستگاه ازش وجود داشته که یکی از آن ها به کونتاش پهلوی معروف است و در موزه خودروهای تهران قرار دارد ، در ادامه این قسمت از وب سایت جوهره شما می توانید عکس و والپیپر خفن و شیک لامبورگینی کونتاش با کیفیت اچ دی را مشاهده و دانلود بفرمایید.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین لامبورگینی آبی

تصویر زمینه جذاب ماشین لامبورگینی وننو با کیفیت 8K

این ماشین از لامبورگینی هم برای تعداد محدودی تولید و ساخته شده است ، شاسی این ماشین یک تکه با جنس فیبر کربنی monocoque این ماشین با ظرفیت 6.5 لیتری موتور و با قدرت 750 اسب بخار می تواند در عرض 2.8 ثانیه به سرعت 100 برسد و با حداکثر سرعت 355 کیلومتر بر ساعت می باشد ، در این قسمت از جوهره شما می توانید تصویر زمینه جذاب ماشین لامبورگینی وننو با کیفیت 8K را مشاهده و دانلود بفرمایید.

عکس های جدیدترین مدل های لامبورگینی هوراکان با کیفیت FULL HD

کسانی که به لامبورگینی هوراکان علاقهمند هستند را در این بخش از جوهره دعوت می کنیم تا عکس های جدیدترین مدل های لامبورگینی هوراکان را با کیفیت FULL HD مشاهده و دانلود کنند. لامبورگینی هوراکان (Lamborghini Huracán) یک خودرو اسپرت تولید شده توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی است. این خودرو که به نام یک باد بسیار سریع و شدید در منطقه کاناریا در اسپانیا مشهور است، در سال 2014 معرفی شد و به عنوان جانشین مدل گالاردو در خانواده خودروهای لامبورگینی معرفی شد. هوراکان دارای طراحی بسیار جذاب و دینامیک است که ویژگی‌های خاص لامبورگینی را به خوبی نشان می‌دهد. با استفاده از مواد سبک و مقاوم مانند آلومینیوم و کربن فیبر در ساخت بدنه، وزن خودرو به حداقل رسیده و عملکرد و کنترل بهبود یافته است. ویژگی‌های فنی و عملکردی هوراکان نیز بسیار قدرتمند است. مدل‌های مختلف هوراکان به موتورهای V10 مجهز شده‌اند که توانایی تولید قدرت بالا را دارند. سیستم‌های پیشرانش متنوعی از جمله دوچرخ محرک (Rear-Wheel Drive) و چهار چرخ محرک (All-Wheel Drive) در هوراکان موجود است، که به راننده امکان تنظیم حالت رانندگی بر اساس شرایط و سبک رانندگی می‌دهد. هوراکان به همراه سیستم‌های پیشرانش پیشرفته و جعبه‌دنده دو کلاچه (Dual-Clutch) عملکردی پویا و واکنش‌گرا دارد. همچنین، سیستم‌های تعلیق قابل تنظیم و سیستم ترمز Brembo با قابلیت کنترل برای تجربه رانندگی بیشتر بهینه شده‌اند. در طراحی داخلی، هوراکان دارای کابین متراکم و اسپورت است که بر روی جزئیات لوکس و رانندگی محور تمرکز دارد. صندلی‌های اسپورت و محوطه کنترل مرکزی با امکانات پیشرفته و نمایشگرهای دیجیتالی برای اطلاعات و سیستم‌های راهنمایی و سرگرمی در دسترس راننده قرار دارند. به طور کلی، لامبورگینی هوراکان یک خودرو اسپرت بسیار شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است که عملکرد قدرتمند، طراحی جذاب و فناوری‌های پیشرفته را با هم ترکیب می‌کند.

تصویر زمینه پسرانه لامبورگینی نارنجی برای گوشی HD

دانلود تصویر زمینه برای گوشی ماشین لامبورگینی مشکی

تصویر زمینه فول اچ دی برای گوشی خودرو لامبورگینی 4k

دانلود والپیپر لامبورگینی خفن برای گوشی

والپیپر ماشین لامبورگینی سفید برای گوشی

تصویر مهیج از ماشین Lamborghini جدید نارنجی و نقره‌ای با فرم خاص

بیشتر بخوانید : عکس داخل ماشین نیسان آبی

بک گراند رویایی لپتاپ و کامپیوتر با طرح لامبورگینی اسپرت زرد 2022

عکس زمینه شاهکار از ماشین لامبورگینی براق مشکی رنگ با کیفیت 8K

تصویر زمینه شیک از ماشین لامبورگینی زرد مختص ویندوز 10 و 11

دانلود عکس لامبورگینی هوراکان با کیفیت بالا برای بکگراند و پروفایل

دانلود عکس پروفایل خفن و گنگ پسرانه ماشین لامبورگینی هوراکان

تصویر زمینه شیک و خاص ماشین لامبورگینی هوراکان با کیفیت 4K

دانلود عکس لامبورگینی هوراکان سبز با زمینه سفید برای پروفایل و والپیپر

زیباترین تصویر ماشین لامبورگینی هوراکان در منظره غروب آفتاب

پست های منتخب