عکس ماشین های خارجی

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

آیس پارتس

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها , برگ جریمه , اتومبیل‌های الکتریکی , عابر پیاده , هوندا CR-V , اتومبیل‌ها , اتومبیل‌های الکتریکی , رنگ خودرو

دانلود 100 ها عکس HD و 4K ماشین اسپرت خارجی خفن و شیک

ماشین اسپرت یا خودرو اسپرت چیست ؟ ماشین اسپرت به ماشین گفته می شود که سرعت بالایی دارد و اکثرا رو باز هستند و جوانان به این ماشین ها و خودرو ها علاقه ی زیادی دارند ، تیپ و استایل این ماشین ها کاملا جوان پسند است و طرفداران زیادی را نیز دارند ، خودرو ها و ماشین های اسپرت بیشتر برای مسابقات ماشین رانی و اتوموبیل رانی طراحی می شوند و بر عکس خیلی کمتر در این مسابقات استفاده می شوند ، ماشین های اسپرت بیشتر به صورت دو در و کوپه هستند ، در این گالری از وبسایت جوهره ما شما را دعوت می کنیم تا 100 ها عکس های ماشین اسپرت ایرانی و خارجی و جدید و خفن و شیک را مشاهده و دانلود نمایید ، همچنین در ادامه این گالری شما می توانید عکس ماشین اسپرت خارجی خفن ، عکس ماشین اسپرت full hd فراری قرمز ، عکس ماشین bmw اسپرت مشکی زغالی ، عکس ماشین اسپرت خارجی خفن بوگاتی ، عکس ماشین اسپرت برای پروفایل برند بوگاتی ، عکس ماشین اسپرت خارجی پورشه سفید ، عکس ماشین اسپرت خفن برند پورشه مسابقه ای ، عکس ماشین اسپرت بوگاتی آبی نفتی با کیفیت hd ، عکس ماشین اسپرت hd بی ام و ، عکس ماشین اسپرت با کیفیت full hd برند بی ام دبلیو نارنجی ، عکس ماشین های اسپرت hd bmw و عکس ماشین اسپرت با کیفیت hd و HD و 4K برند پورش را دانلود و مشاهده کنید . همچنین این را بدانید که ماشین های سواری و ماشین های شخصی به 6 قسمت دستبندی می شوند : سدان ، کوپه ، هاشبک ، اس یو وی ، کانورتیبل و ام پی وی که خودرو های اسپرت ترکیبی از این دستبندی ها می باشند .

مجموعه 100 عکس 2023 ماشین های سوپراسپرت و لوکس با کیفیت 4K

در این قسمت از جوهره شما می توانید مجموعه 100 عکس 2023 ماشین های سوپراسپرت و لوکس و گرانقیمت را با کیفیت 4K مشاهده و دانلود نمایید . تمامی این عکس های فور کی ماشین کاملا مناسب والپیپر ، تصویر زمینه ، پس زمینه ، عکس زمینه و بک گراند و عکس پروفایل می باشند . عکس هایی که در این مجموعه مشاهده می کنید از جدیدترین و لوکس ترین ماشین های سال 2023 جمع آوری شده اند . همچنین در ادامه نیز می توانید عکس ماشین اسپرت خارجی خفن ، عکس ماشین اسپرت خارجی ، عکس ماشین اسپرت برای پروفایل ، والپیپر ماشین سوپراسپرت ، تصویر زمینه ماشین سوپراسپرت خارجی ، پس زمینه جدید ماشین سوپراسپرت 2023 ، عکس زمینه 1402 ماشین سوپراسپرت با کیفیت بالا و بک گراند ماشین سوپراسپرت و لوکس و گران قیمت را با بهترین کیفیت ببینید و دانلود کنید . تمامی عکس هایی که در این مجموعه مشاهده می کنید کاملا مناسب چاپ بر روی کاغذ ، تابلو و تخته شاسی می باشند و به علت کیفیت بالایی که دارند مناسب هر کاری نیز می باشند .

مجموعه 100 عکس 2023 ماشین های سوپراسپرت و لوکس با کیفیت 4K

عکس های جذاب و خاص ماشین فراری لافراری با کیفیت 4k

در این قسمت طرفداران ماشین های شرکت فراری می توانند عکس های جذاب و خاص ماشین فراری لافراری را با کیفیت 4k مشاهده و دانلود نمایند . فراری لافراری که در زبان انگلیسی به LaFerrari شناخته می شود یکی از ماشین های سوپر اسپرت الکتریکی و بنزینی می باشد که به صورت تنفس طبیعی نیز است و توسط شرکت فراری ساخته و تولید شده است . قیمت تخمینی لافراری حدود ۱/۳۸ میلیون دلار می باشد و تا سال 2016 حدود 499 عدد از این خودرو سوپر اسپرت تولید شده است . موتور این ماشین 6.3 L F140FE V12, electric motor & KERS می باشد و جعبه دنده 7-speed دوکلاچه دارد و همچنین طراح این ماشین Centro Stile Ferrari under Flavio Manzoni می باشد . فاصله بین محورها : ۲٬۶۵۰ میلیمتر (۱۰۴٫۳ اینچ) ، درازا : ۴٬۷۰۲ میلیمتر (۱۸۵٫۱ اینچ) ، پهنا : ۱٬۹۹۲ میلیمتر (۷۸٫۴ اینچ) ، بلندی: ۱٬۱۱۶ میلیمتر (۴۳٫۹ اینچ) و وزن خالص: ۳٬۴۹۵ پوند (۱٬۵۸۵ کیلوگرم) می باشد . شما در این مجموعه عکس می توانید عکس لافراری ، عکس لافراری قرمز ، عکس ماشین لافراری ، عکس خودروی لافراری ، عکس ماشین فراری لافراری و عکس با کیفیت فراری لافراری را با کیفیت های خاص و جالب و به صورت رایگان دانلود و مشاهده بفرمایید .

مجموعه 100 عکس 2023 ماشین های سوپراسپرت و لوکس با کیفیت 4K

تصاویری دیدنی از شیک ترین ماشین های سوپر اسپرت با کیفیت بالا

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

وبلاگ نویسان، کارشناسان تولید محتوا و بسیاری دیگر از نویسندگان و فعالان در فضای اینترنت همواره با مشکلی به نام پیدا کردن عکس مناسب و هماهنگ با محتوای مورد نظرشان روبه‌رو هستند. بسیاری از افراد نیز برای طراحی‌، نقاشی، و حتی چاپ‌های دستی و ماشینی در جست‌وجوی تصویر هستند. این نوشتار شما را با سایت جوهره آشنا می‌کند که یک مرجع دانلود عکس باکیفیت و رایگان است.

تصاویر خودروی فراری از بهترین ها و قدرتمندترین ماشین های جهان

فراری یکی از نام آشناترین نام ها در دنیای خودروهای لوکس و با قدرت بالا می باشد که همیشه زبانزد خاص و عام می باشد ، این شرکت در کشور ایتالیا مستقر می باشد و در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس ، اسپرت و سوپر اسپرت فعالیت داشته و هم اکنون نیز هر ساله محصولات جدیدتر و لوکس تری را برای نیازهای روز دنیای خودرو سازی روانه بازارهای جهانی می کند ، این شرکت را سال 1929 شخص انزو فراری تاسیس کرده است که در ابتدا حامی مالی خودروهای مسابقه ای و اتومبیل رانی بوده و همچنین در ضمینه طراحی خودروهای مسابقه ای نیز فعالیت کرده است ، از سال 1947 به فکر توسعه شرکت افتاده و برای ساخت خودروهای جاده ای اقدام کردند ، بعد از سال 1969 شرکتی به نام فیات توانست نیمی از سهام فراری را بخرد و این تا سال 2008 هم ادامه داشت تا اینکه سهام فیات به بیش از 85 درصد افزایش پیدا کرد ، در ادامه این مطالب شما را به مشاهده و دانلود با کیفیت ترین تصاویر از خودروهای فراری دعوت می نمایم . همچنین می توانید تصاویر خودروی فراری از بهترین ها و قدرتمندترین ماشین های جهان را نیز مشاهده و دانلود نمایید .

دانلود آهنگ های نای نای هشکله از فرشید حکمتی (اورجینال ...

دانلود آهنگ های نای نای هشکله از فرشید حکمتی کیفیت 320 و 128 لینک مستقیم - نسخه عادی + متن آهنگ در رسانه شاه ریمیکس

عکس های جذاب و خاص ماشین فراری لافراری با کیفیت 4k

دانلود آهنگ های نای نای هشکله از فرشید حکمتی (اورجینال ...

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های خارجی

تصاویر خودروی فراری از بهترین ها و قدرتمندترین ماشین های جهان

آیس پارتس

دانلود آهنگ های نای نای هشکله از فرشید حکمتی (اورجینال ...

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

تصاویر لامبورگینی قرمز و خفن برای والپیپر و پس زمینه با ...

در این قسمت شما می توانید تصاویر لامبورگینی قرمز و خفن برای والپیپر و پس زمینه با کیفیت بالا برای کامپیوتر و گوشی را مشاهده و دانلود نمایید . لامبورگینی در زبان انگلیسی و ایتالیایی به نام Lamborghini شناخته می شود . لامبورگینی توسط یک شرکت خودرو سازی ایتالیایی تولید می شود که وظیفه ساختن ماشین های سوپر اسپرت را بر عهده دارد . این شرکت ایتالیایی توسط فروچیو لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد و به یکی از قویترین و ثروتمندترین شرکت های تولید ماشین اسپرت تبدیل شد . لامبورگینی در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد و با اینکه قیمت بالایی دارد اما همچنان پر فروش و پر طرفدار می باشد . لامبورگینی در رنگ های مختلفی ارائه می شود اما لامبورگینی قرمز یا لامبورگینی قرمز آلبالویی و یا قرمز مات طرفداران بیشماری را در بین پسر ها و دختر ها دارد . به همین خاطر در این مجموعه شما دوست داران ماشین های شرکت لامبورگینی را دعوت می کنیم تا عکس لامبورگینی قرمز ، تصویر لامبورگینی قرمز آلبالویی ، والپیپر لامبورگینی قرمز مات ، تصویر زمینه ماشین لامبورگینی قرمز ، پس زمینه خودرو لامبورگینی قرمز ، عکس زمینه اتومبیل لامبورگینی قرمز ، بک گراند لامبورگینی قرمز و عکس پروفایل ماشین لامبورگینی قرمز را ببینید و در صورت نیاز مشاهده و دانلود کنید .

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

وبلاگ نویسان، کارشناسان تولید محتوا و بسیاری دیگر از نویسندگان و فعالان در فضای اینترنت همواره با مشکلی به نام پیدا کردن عکس مناسب و هماهنگ با محتوای مورد نظرشان روبه‌رو هستند. بسیاری از افراد نیز برای طراحی‌، نقاشی، و حتی چاپ‌های دستی و ماشینی در جست‌وجوی تصویر هستند. این نوشتار شما را با سایت جوهره آشنا می‌کند که یک مرجع دانلود عکس باکیفیت و رایگان است.

آیس پارتس

عکس زمینه ماشین کامارو آمریکایی و پس زمینه ماشین جدید و اسپرت

زیباترین و شیک ترین تصویر زمینه و بک گراند ماشین جدید و سوپر اسپرت

عکس ماشین قرمز آلبالویی رنگ بی ام دبیلیو سوپراسپرت برای پروفایل

دانلود عکس ماشین بوگاتی مشکی مات با کیفیت 4K

دانلود عکس ماشین فراری لافراری

عکس فول اچ دی ماشین فراری لافراری مشکی

عکس پروفایل ماشین لاکچری فراری لافراری قرمز

والپیپر FULL HD ماشین سوپر اسپرت

عکس زمینه از خودروی فراری با رنگ زرد و رینگ های مخصوص

عکس پروفایل خودروی فراری با رنگ مشکی مات و رینگ های 21 اینچی

والپیپر خودروی فراری با رینگهای همیشگی و طراحی به روز

عکس خودروی فراری از چراغ های عقب و طراحی شکیل

عکس خودروی فراری با رنگ زرد و رینگ های خاص با کیفیت بالا

عکس لامبورگینی جدید و اسپرت قرمز رنگ برای بک‌گراند و عکس پروفایل عاشقان ماشین

دانلود عکس ماشین لامبورگینی قرمز با کیفیت اچ دی

پوستر و پس زمینه بسیار زیبا از ماشین سوپر اسپرت لامبورگینی آونتادور قرمز

عکس ماشین لامبورگینی قرمز برای پروفایل و والپیپر ماشین لامبورگینی مناسب گوشی

پست های منتخب